nedelja, 5. marec 2017

Tri su krave išle

Za svojo okroglo obletnico sem dobila prav posebno darilo!
Prijatelj mi je ponudil, da skupaj izdelava gledališče! Teaterček :) Za eno od mojih pesmi, ki sem jo ustvarila pred časom in mi je bila v tistih dneh pravi hit: Tri su krave išle.

Gledališče za mravlje ('je komentiral pred dnevi en gledalec'), televizija, vrteče se podobe ... in še in še imen.
Ene vrste kamišibaj ja.

Kar lepo po vrsti!
Najprej hišica.
hm ... kartonasta škatla bo kar dobra.
Zdaj, ko imam hiško, sledi izdelava likov!
 Tri krave ... in muha zelena.
Naj tale kamen postane muha!
Kamen in žica.
Abr kadabr šubl dila
tukaj zares
se izrišejo krila!
Hi hiiii
še malo šminke in dodatkov
iiiin....

Gospodična je tuuuuu!
Letiiii letiiiiii
in usta še dobiii!








Njene družabnice:

In zdaj?
Pokrajina!
Ja, slišala sem, da je to pod goro in ob reki, pravzaprav, čez reko.
Sonce je, nebo je plavo in ravno prav dreves za senco je.
Seveda ne manjka sočne trave, ki gre v slastno muljenje.
Vse jasneje in jasneje nastaja ta svet:





No, pa preskočimo malo.


Kaj je nastalo in hodi z menoj na gostovanja, si lahko ogledate na enem od posnetkov iz Kanala ob Soči (avg. 2016):
https://www.youtube.com/watch?v=iMqKeytfTWI&feature=youtu.be




Ni komentarjev:

Objavite komentar