nedelja, 5. marec 2017

Na kratko O ...

... glasbenem programu

Vrsto let izvajam različne pedagoške delavnice in z leti je dozorela želja, da mlade, ki so soudeleženci glasbenega programa bolj nagovorim h uporabi glasbil, ki jih imajo vselej pri sebi: lasten glas in telo.
Rodila se je Pesem, ki Zveni in Gora, ki Doni!


Glasbeno druženje je splet muziciranj na naše glasove in telesa, na predmete najdene v naravi ali v naših domovih, na preprosta glasbila ter taka, ki so narejena doma.
Rdeča nit koncerta-delavnice je slovenska ljudska pesem.

Program izvajam po vrtcih, osnovnih šolah, v knjižnicah in na različnih festivalih. Z ustrezno prilagoditvijo programa pa sem gostovala tudi že v oddelkih Pediatrične klinike UKC Ljubljana in v Domu starejših občanov.





... meni

Sedmo leto je tega, kar sem izvedla prvo glasbeno delavnico v enem ljubljanskih vrtcev.
Iskra je vzplamtela in sčasoma sem h razvijanju svojskega glasbenega programa povabila prijatelja multiinstrumentalista Sama Kutina.
Tako je nastal Lunin med, ki ima za seboj lepo bero glasbenih gostovanj širom Slovenije, v zamejstvu in tudi v tujini. https://www.youtube.com/watch?v=r7vqAiv9-vQ
V Lutkovnem gledališču Ljubljana sem tri sezone vodila tedensko glasbeno delavnico Muzikalnica, za otroke v starosti od 2 do 6 let.
V teh druženjih sem se zelo veliko naučila in imela priložnost razvijati svojski pedagoški pristop.

Ni komentarjev:

Objavite komentar